Babynest

En kommentar
Ja, jag hade nästan glömt att vi beställt ett babynest! Fick hem det idag och jag är såå nöjd 😍 Tänk att vår lille plutt ska ligga i det sen! ❤️ 
Dagarna går ändå i en hyfsad takt tycker jag fast att jag bara är hemma & slappar. Jag menar, imorgon är det 3 veckor sedan vi blev inlagda i Lund, känns inte som det är så längesen. Och nu har vi varit hemma i 2 veckor. 
Fördriver dagarna med tv, serier, telefonen, tidningar & googla på en massa fina bebissaker! Det är så mysigt att planera inför bebis ankomst. 
Jag älskar allt buffande i magen! 😍 Det blir tydligare & tydligare och nu ser man verkligen rörelserna utanpå, inte bara en kick som tidigare. 
Det är aktivitet till & från hela dagarna men som så många andra är det full fart när man ska sova! Kan ligga vaken länge & bara känna, det är så fantastiskt mysigt och du får gärna hålla mig vaken hela nätterna om du vill ❤️

Kram
(null)

 
1 frantvatilltre.blogg.se:

skriven

Åhhhhh vad fint babynest!!! 😍😍😍😍😍 vart har du köpt det? 😍

Svar: Visst är det helt underbart! ❤️😍 Kolla på Elinsbabynest på Instagram 😃
minstorstalangtan.blogg.se