Växer så det knakar

Kommentera
En liten snabb uppdatering från mig! :)
Lilla hjärtat växer så det knakar. Igår, dagen då hon faktiskt var beräknad att komma till oss vägde hon in på 3064 gram! Underbart att vara över 3 kg. Amningen fungerar bra & vi har inte tilläggsmatat henne med min bröstmjölk på några veckor, utan enbart amning & där verkar vara krut i mjölken, haha!
Som jag sa sist vill jag bara stoppa tiden NU! Vi gör inte så mycket om dagarna mer än att mysa men ändå rusar tiden iväg. 
Sambon började jobba förra veckan & det flyter på bra här hemma, även om det är tomt utan honom om dagarna. 

Jag fullkomligt älskar det här bebislivet! Det är helt underbart. Självklart en omställning men en otroligt efterlängtad sådan. 
Hon äter & sover mest, precis som alla små barn men börjar vara vaken mer & mer och fästa blicken. Man kan sitta & titta på henne i timmar 😍 På kvällarna framåt 21-22 tycker hon inte det är lika roligt att sova längre ;) det tar ett par timmar innan hon kommer till ro. Vi har även introducerat napp för henne nu på kvällen/natten vilket funkar bra men händerna ska vara med & dra ut nappen stup i kvarten, haha, såå gulligt! ❤️

Hoppas allt är bra med er där ute!

Kramar