50 %

2 kommentarer
Idag har vi gått halva graviditeten, 50 %! Det är lite galet :)
Dagarna går hyffsat fort men jag är inte den som klagar om det hade kunnat gå ännu lite fortare, haha.
Längtar så mycket efter vår lilla plutt, men nu är det snart bara 4 månader kvar tills vi ses ❤️
 
 
 
 
1 frantvatilltre.blogg.se:

skriven

Har precis hittat din blogg och börjat följa dig.
Det finns inte ord som kan förklara de ni har gått igenom, när jag läser rinner tårar och jag känner all sympati för er. Vilka kämpar ni är❤️
Det är verkligen glädjande att läsa att ni väntar smått igen och att lyckan har än en gång hittat er.
Tack för att du berättar er historia och för att jag får ta del av den.
Massa kramar till er ❤️

Svar: Tack för dina fina värmande ord! ❤️ Det är en enorm sorg & saknad efter det lilla liv vi skulle ha hos oss nu. Samtidigt är vi så tacksamma för det mirakel som växer i mig. Denna gång ska det bli ett lyckligt slut även för oss, det ser vår skyddsängel till att det kommer bli! Kramar
minstorstalangtan.blogg.se

2 Longing:

skriven

GRATTIS till 50%
Underbart <3

Svar: Tack fina du! ❤️
minstorstalangtan.blogg.se