Magbild v.36 (35+2)

2 kommentarer
Det var längesen jag bjöd på en magbild så här kommer en :) Den växer & växer och jag är så stolt över kulan! 

Igår provmonterade vi bas & babyskydd i bilen. Mäktig känsla att ha det i vår bil! Där ska vårt barn åka!
På måndag ska vi på ul & se så plutten växer på som den ska. Hoppas hoppas att den hämtat upp lite av det den låg minus sist.
Sf måttet har de senaste gångerna gått upp typ 1 cm på 2 veckor men nu senast hade det gått ut 2 cm på 1 vecka! Så jag hoppas det är plutten som lagt på sig några extra gram :) H*n kanske gör en spurt med vikten nu i slutet! Eftersom allt är utvecklat & klart kan all energi nu läggas på att gå upp i vikt, så vi hoppas det är så. 

Barnmorskan var även osäker på hur bebis ligger. Först trodde hon fortsatt säte men när vi lyssnade på hjärtljudet så kom vi så nära hjärtat med dopplern att vi riktigt kunde höra klaffarna i hjärtat och då är man väldigt nära. Detta hördes en liten bit under min navel och om rumpan ligger ner borde vi inte höra hjärtat så bra där nere.. hm! :) Men min känsla är fortfarande att huvudet är uppåt, under mitt högra revben.

Hoppas allt är bra med er alla och att ni får en fin helg!

Kram ❤️ (null)



 
1 frantvatilltre.blogg.se:

skriven

Så mysigt när allt börja komma på plats 😍

Du har så otroligt fin mage, förstår att gravidfotograferingen gick suveränt. Kan ju inte bli annat med den kroppen 😘

Svar: Verkligen supermysigt! ❤️
Tack söta du! Hur är allt med dig nu? Kram
minstorstalangtan.blogg.se

2 Anonym:

skriven

Åh så fin du är!! Har följt din blogg titt som tätt, är så himla glad för din skull att du äntligen ska få bli mamma ❤️

Svar: Tack snälla! ❤️ Ja det känns helt fantastiskt att vi snart ska bli föräldrar igen 😍 Längtan är enorm! Kram
minstorstalangtan.blogg.se