Barnmorskan 33 (32+5)

2 kommentarer
Var på kontroll hos barnmorskan idag. Allt såg bra ut. Idag var det även dags att lämna urin- & vaginalodling som skulle skickas iväg, får svar i början på nästa vecka. Hoppas allt ser bra ut! 
Sammandragningarna håller sig mestadels lugna. Inte många alls på dagarna och på kvällarna kommer det några, kanske runt 5 st. Känns väldigt skönt att det håller sig så, för utan sammandragningar kan ingen bebis ploppa ut! 
Eftersom busen väljer att ligga med rumpan ner så trycker huvudet väldigt mycket upp mot ena revbenet. Man börjar förstå att den lilla krabaten växer till sig där inne 😍
Idag köpte vi även ett set med kläder i storlek 44. Tänk att den storleken snart kan passa vår plutt! ❤️ Åh vad vi längtar! Ena stunden känns det som att jag kommer gå många veckor till innan bebisen föds, men sen räcker det med en sammandragning eller något som hugger till lite så tror jag att det är på gång. Men försöker hålla mig lugn & mestadels är jag det! 
Imorgon ska jag på ny kontroll hos läkaren för att se om jag börjat öppna mig något. Hoppas inte! 

Här kommer en dagsfärsk magbild! Jag älskar den lilla kulan ❤️

Kram på er 

(null)



 
1 frantvatilltre.blogg.se:

skriven

Wow så fin gravidkropp du har 😍😍😍
Verkligen drömmen om att se ut så😍

Mysigt med bebiskläder, kan du ta bild och posta så vi får se?
Har du packat förslossningsväskan? Och i såfall kan du göra ett inlägg om det med vad du har i?

Svar: Tack! Men vad gullig du är ❤️
Inlägg kommer snart med bild kläderna :) Någon förlossningsväska är inte packad än, men har börjat skriva ner lite som man verkligen inte vill missa, resten löser sig 😬
Lycka till hos läkaren idag! Hoppas allt ser bra ut trots alla dina sammandragningar & smärta. KRAM
minstorstalangtan.blogg.se

2 I väntan:

skriven

Ååå så fin du är ❤️😘

Svar: Tack söta! ❤️
minstorstalangtan.blogg.se