Vecka 4+6

2 kommentarer
Idag är vi i vecka 5 (4+6) och imorgon går vi in i en ny vecka! Vill bara att tiden ska susa fram nu.
I vanliga fall tycker jag att tiden rusar iväg, men nu kommer den gå långsamt känner jag på mig.
Idag fick vi hem tid för graviditetsultraljud. Om 4 veckor exakt är det dags och vi fick läkaren Emir som vi önskade :) 
 
I morse tog jag även ett nytt graviditetstest för att se så plusset blivit starkare.. och det hade det, tack & lov! 😍
 
För övrigt mår jag bra, inga gravidkänningar förutom ont i brösten! Tacksamt, men samtidigt tar jag gärna illamående & kräk om det skulle behövas 😊
 
 
 
1 Malin:

skriven

Hej! Jag har läst din blogg ett tag och ville bara säga grattis till de underbara nyheterna🌸 Trevlig helg!

Svar: Tack snälla! 😍
minstorstalangtan.blogg.se

2 Longing:

skriven

Åh, vad underbart att läsa!! Så glad för er skull <3

Svar: Tack fina du! 😍 Hur är det med dig? Och hur ser planerna ut för er nu? ❤️
minstorstalangtan.blogg.se