Vecka 7 (6+4)

En kommentar
Jag skulle ljuga om jag påstod att tiden går snabbt! 
Visst, det är 2,5 vecka sedan vi plussade nu och det känns nästan som det var här om dagen.. men tiden sniglar sig ändå fram. Just nu vill jag bara spola fram tiden 2 veckor till VUL.
Torsdag - fredag ska jag på konferens med jobbet. Så klart ska vi på SPA vilket inte känns helt bekvämt just nu. Bubbelpool är inte att rekommendera, att simma i vanlig pool ska inte vara några problem men jag kommer inte göra minsta lilla chansning på något denna gång heller. Vet inte vad man ska dra för lögn, att man inte tål klor eller? 😄 Haha! Nja, det kommer bli svårt. Och när jag tackar nej till vinet på kvällen så kommer det väl undras ännu mer Vi får väl se hur det går! Folk kommer fatta, det förstår jag också men det gör ingenting. Vi kommer bara vara 5 st tjejer på denna konferens, så om det blir så & det känns rätt så kan man lika gärna berätta hur det ligger till. Det var en lärdom vi fick förra graviditeten - den höll vi tyst om länge, länge. Det var lite mysigt att bara vara vi i den lilla bubblan, och familjen så klart. Men när allt väl hände så ångrade vi oss att vi inte hade berättat för fler - där kom vi & sa att vi hade fått en son, men många visste inte ens om att vi varit gravida. Alltid lätt att vara efterklok!
 
Nu är vi inne i vecka 7 (6+4) och har gjort drygt 16 % av graviditeten! 😍
Låt tiden rusa iväg nu och att vår lilla böna där inne växer på sig ordentligt.
 
 
1 Emelie:

skriven

Stort Grattis! Så glad jag är för er skull! Har precis börjat läsa dina inlägg och har gråtit och sen blivit så glad! All lycka!

Vad gäller att bada och att säga nej till alkohol har ingen annan något att göra med dina beslut! Men berätta om det känns rätt, alltid "enklast" så..!

Svar: Tack snälla! ❤️ Jag hoppas verkligen det är vår tur att gå hela vägen nu. Genomgår du också ivf? Kram
minstorstalangtan.blogg.se