Vecka 12 (11+1)

En kommentar
Igår gick vi in i vecka 12! 
Ena stunden tycker jag att tiden går fort, andra stunden sniglar den sig fram. 
På tisdag nästa vecka ska jag till barnmorskan, då ska vi även ringa till ultraljudsmottagningen och boka in ett nytt ultraljud så snart som möjligt. Det där ultraljudet vill jag på NU, så jag hoppas verkligen att jag kan få en tid snabbt! Eftersom man inte direkt känner något i såhär tidig graviditet börjar man undra om man verkligen är gravid. Tankarna är jobbiga & slår mig dagligen. Så fort jag mår lite illa blir jag glad, och när det bubblar till lite i magen hoppas jag att det är lilla bebisen som gör att det bubblar lite och försöker lugna mig.
Vill få se ett hjärta som tickar på lika fint som sist, och en bebis som har växt som den ska.
All den här oro alltså!
 
Hoppas ni får en mysig helg!
På söndag har jag bokat bord & ska överraska sambon med en god brunch. Det är ju fars dag & han är världens finaste pappa till vår Harry 💙
 
 
 
1 Longing:

skriven

Wow, vecka 12 redan! Jag blir chockad över hur fort det går <3 Hoppas ni får komma på nytt ultraljud snart och se det lilla knytet leva rövare där inne :) Njut av helgen goa du!!

Svar: Tänker så på dig! Hur är det med dig och hur gick ultraljudet? ❤️ Det går bara att skriva till dig här via en gammal kommentar som jag inte svarat på. KRAM
minstorstalangtan.blogg.se