Mens

2 kommentarer
I onsdags kom mensen! I veckan som kommer ska jag börja med ägglossningstest och när jag väl får utslag kommer dag för FET att planeras in. Snart, snart, snart är jag förhoppningsvis ruvare igen!
 
Idag är det mors dag, dagen som skulle vara min första mors dag med en liten knatte här hos oss. Och ja, det är min första mors dag men utan vår älskade son här hos oss. Vet att han sitter uppe på sitt moln och vakar över oss, men saknaden gör så ont, varje dag! Att man ska behöva leva med denna saknad i resten av sitt liv, det tär på mig. Hur ska man orka? 
Idag skulle vi firat mig, umgåtts & hittat på något mysigt tillsammans, som en familj. Istället sitter vi här ensamma, jag & sambon. Söt som han är har jag fått blommor & choklad. Vilken pappa!
Var på graven igår, men det blir nog en runda dit idag också 💙 Älskade, saknade Harry! Kom tillbaka till mamma & pappa! ❤️
 
1 I väntan :

skriven

❤️❤️❤️

2 Longingforababyblog:

skriven

Vännen, skickar en stor kram! Så glad för er skull att ni förhoppningsvis snart ruvar igen och nästa år så är det en alldeles speciell morsdag <3 Förhoppningsvis för oss båda. Kramar

Svar: Tack fina du! <3 Ja, nästa år, då ska minsann vi båda sitta med våra små knoddar i våra famnar! Deal! Kramar
minstorstalangtan.blogg.se