Ruvare

7 kommentarer
Nu är jag ruvare till ett litet 5 dagars embryo! ❤️ Vi hoppas så innerligt att allt kommer gå vägen. Dessutom fick vi ett embryo till frysen, eventuellt två. Det ena kommer dom hålla koll på till imorgon och avgöra då, får hem papper inom det närmsta om det blev en eller två. Blev glad att vi ens fick något till frysen, för det hade jag inte räknat med eftersom vi inte fick det sist.
Testdag blev den 24 april, nu är det en lång väntan & det enda man kan göra är att hoppas, hoppas, hoppas! ❤️
 
1 I väntan:

skriven

Ååå, håller tummarna nu!!! ❤️❤️❤️

Svar: Tack så mycket! 🙏🏼❤️
minstorstalangtan.blogg.se

2 I väntan:

skriven

Ååå, håller tummarna nu!!! ❤️❤️❤️

3 Pånolligen:

skriven

Hurra! Så härligt!!! Välkommen till ruvandet 😌

Svar: Tack, det känns bra att äntligen vara ruvare! 💕 Hoppas allt är bra med dig idag 😘
minstorstalangtan.blogg.se

4 Resanviinteplanerat :

skriven

Underbart! Jag hoppas jag ruvar på en fin blastocyst om 3 timmar 😍🙌🏽❤

Svar: Nu ruvar vi båda på vars en fin blastocyst! Nu ska dom minsann fästa & gro i 9 månader för att sedan fullborda våra liv lagom till jul & nyår ❤️
minstorstalangtan.blogg.se

5 Sanna:

skriven

underbart, håller alla tummar!!

Svar: Tack! ❤️
minstorstalangtan.blogg.se

6 longingforababyblog:

skriven

Men åh, jag blir så rörd och glad för er skull! HÅLLER TUMMARNA! Kramar i mängder och Glad Påsk till lilla rövaren <3

Svar: Tack snälla! ❤️ Ja nu håller vi alla tummar vi kan & hoppas allt går vägen! Det kanske är en liten rövare där inne 😉 Önskar er också en riktigt Glad Påsk 💛 KRAM
minstorstalangtan.blogg.se

7 longingforababyblog:

skriven

*hahah RUVAREN inte rövaren