Resultat från äggplocket

5 kommentarer
Idag, någon gång mellan kl 12-15 skulle RMC ringa & berätta hur många utav äggen som blivit befruktade. Redan strax innan kl 11 ringde det på min telefon, skyddat nr, det måste vara RMC! Jajamensan, det var det. Hjärtat rusade på & nervositeten ökade. Hon ville ha bekräftat med mitt personnr & därefter började hon förklara. Utav de 12 ägg som plockades ut igår var 9 st mogna. Utav dessa 9 hade 7 st blivit befruktade! Wohoo! Blev överlycklig och det kom en liten glädjetår ❤️ Jag hoppas så innerligt att minst ett utav dessa klarar sig till onsdag när det är dags för insättning. Ett litet guld-embryo vill vi ha tillbaka 💛 Hoppas, hoppas hoppas!
 
Trevlig helg på er fina läsare! Kram
 
1 Pånolligen :

skriven

Vilket bra resultat. Hade också 12 ägg och 9 mogna 👌🏼 Kommer gå fint det här 👍🏻☺️😘

Svar: Tack fina du! Åh, jag hoppas såå 💕
minstorstalangtan.blogg.se

2 I väntan :

skriven

Underbart! Det kommer gå bra det här! 👍🏻😀

3 I väntan :

skriven

Underbart! Det kommer gå bra det här! 👍🏻😀

Svar: Tack, jag hoppas såå att du har rätt! ❤️
minstorstalangtan.blogg.se

4 Resanviinteplanerat :

skriven

Detta kommer gå så bra ❤ Våra små har sällskap på labbet och snart får vi tillbaka vars en 👌🏽🙌🏽❤

Svar: Ja, jag hoppas att dom hejar på varandra & redan har bestämt sig för att stanna hos oss! ❤️ Stort lycka till imorgon!
minstorstalangtan.blogg.se

5 longingforababyblog:

skriven

ÅH vad jag blir glad för er skull! Fantastiskt - lycka till på onsdag <3 <3

Svar: Tusen tack, fina du! ❤️ Hoppas du mår lite bättre idag 😘
minstorstalangtan.blogg.se