Bebisbubbla

Kommentera
Förlåt min dåliga uppdatering men dagarna ägnar jag åt vår fantastiska lilla dotter i vår underbara bebisbubbla! 😍 Dagarna flyger iväg & jag vill redan stanna tiden. 
Tycker hon blivit så stor & redan märker man att hon är med & vaken mycket mer, så spännande! 
Idag ska vi till BVC igen för ny vägning, hoppas hon fortsätter gå upp i vikt som hon ska. För en vecka sedan vägde hon 2470g och hade då passerat sin födelsevikt, duktiga tjejen! 
I min värld trodde jag att man födde barn & därefter fungerade amningen direkt. Ja så kanske det är för en del men långt ifrån alla. Jag fick kämpa på med pump, vilket var ett projekt i sig. Det tog nog en vecka innan det började rinna till lite mer. Innan dess tilläggsmatade vi henne med min bröstmjölk efter varje amning men nu verkar hon nöjd efter att ha ammat så förhoppningsvis får hon i sig vad hon ska. Vågen lär visa idag!

Hoppas allt är bra med er alla där ute!
Och vilket fantastiskt väder vi har. Ska inte klaga men det är lite för bra för oss. Håller oss inomhus med stängda dörrar & fönster så värmen inte hittar in lika snabbt :)

Kram