Kontroll v. 34 (33+3)

Kommentera
Idag var det dags för nytt UL. Tappen mäter vi inte längre och kollar inte heller om jag öppnat mig, eftersom det inte spelar så stor roll längre och för att inte reta i onödan. 
Från och med fredag stoppar dom inte förlossningen längre om den skulle dra igång!!! Hur galet är inte det :) men vi hoppas bebisen får stanna ett par veckor till & växa på sig. Och gärna vända sig med huvudet ner också eftersom den fortfarande sitter skönt på sin rumpa ;)
Allt såg bra ut med Plutten! Den fortsätter att följa sin egna lilla kurva & läkaren var nöjd med det. Men ingen jättebebis. Förväntad vikt på en "Svensson-bebis" var idag ca 2,3 kg och vår ligger på ca 1,9 kg. Hade hoppats på över 2 kg men huvudsaken allt ser bra ut! 
Nu ska jag inte tillbaka förrän om 2 veckor. Lite ovant att inte komma dit nästa vecka men jag fick såklart höra av mig om jag kände att jag ville komma tidigare.

Kram