Ruvardag 10

En kommentar
Alltså, den här ruvarperioden har faktiskt gått fort - trodde aldrig jag skulle känna så. Dagarna rusar iväg & många stunder glömmer jag bort att jag är ruvare, sen helt plötsligt slår det mig. Skönt att inte tänka på det konstant! Och skönt att faktiskt försöka leva som vanligt, som man ska försöka göra efter återföringen.
Ömheten i brösten är i stort sett borta, nu är det mer åt mensvärk hållet. Jag hoppas att det är ett gott tecken istället för att mensen är på väg - den får inte komma!
För övrigt har jag haft halsont & varit småförkyld i veckan men det är på väg åt rätt håll nu.
 
Vet inte när vi ska våga på oss ett test, känner inte den hetsen för att ta ett tidigt denna gång. Officiella testdagen är måndag. Vi får väl se!
 
1 Pånolligen :

skriven

Men åh jag är ju så nyfiken nu på hur det går för er :) brukar du få mens trots lutinus eller brukar den komma först när du slutat? Känner på mig att det ska gå bra denna gång för er 😚😚💜

Svar: Ja, nu börjar jag också bli nyfiken men har inte vågat mig på något test än! :) De två gångerna jag använt Lutinus har mensen kommit efter att jag slutat. Tog min sista dos igår kväll, ingen mens än & jag hoppas att den kommer hålla sig långt borta!! Tack fina du för peppen, jag hoppas så att du har rätt ❤️
minstorstalangtan.blogg.se