Graviditetssymptom

4 kommentarer
Graviditetssymptomer...
Alltså, hade jag inte vetat om att vi satt in ett litet embryo & verkligen överanalyserat min kropp hade jag inte haft en aning om att jag var gravid.
Men denna gång tyckte jag ändå att jag hade en liten konstig känsla nere i magen, går inte att beskriva, men lite spänd & svullen. Jag var väldigt trött. Kissade oftare. Lite ont i brösten. Men absolut inget som verkligen bekräftade att - du är gravid!
För övrigt försökte jag för en gångs skull att leva på som vanligt. Tog bara kortare promenader de första dagarna efter återföringen men förra helgen höll vi på i trädgården, rensade mellan alla plattor och i veckan sågade jag ner lite buskar & slet med det. Men så fort jag fick det där plusset har jag tagit det lite lugnare. Vi är ute & går promenader varje dag men jag sliter inte lite hårt längre.
Igår ringde jag barnmorskan för att boka in ett första hälsosamtal, vilket blir i nästa vecka. Därefter är det inskrivning först i vecka 10. 
Jag meddelade även in till RMC igår att vi tagit ett positivt gravtest!! 😍 Man rapporterar in detta via internet, så jag tror dom skickar hem en tid till oss, vilket borde bli om ca 4 veckor. Längtar! Vi skrev en liten önskan till RMC att om det fanns möjlighet ville vi gärna ha läkaren Emir på graviditetsultraljudet. Det var ju han som sa till oss vid återföringen att - vi ses på graviditetsultraljudet! 😊
 
Tog ett digitalt graviditetstest igår som sa:
Gravid 2-3 veckor!!! 😍
 
Tack snälla för alla grattis & lyckoönskningar! ❤️
 
 
1 Isabell Hedberg:

skriven

Alltså vilken underbar syn! :D
Kram!

Svar: Ja, helt fantastisk! 😍 Kram
minstorstalangtan.blogg.se

2 Matelan:

skriven

Helt underbart! :D

Svar: Verkligen! 😍
minstorstalangtan.blogg.se

3 I väntan:

skriven

Blir helt varm i kroppen när jag läser! Ni är såå värda detta!!! ❤️❤️❤️

Svar: Tack snälla, söta du! 😍
minstorstalangtan.blogg.se

4 Resanviinteplanerat :

skriven

STORT grattis, så underbart! Måtte detta gå vägen nu ✊🏼💗❤️

Svar: Tack snälla! 😍
minstorstalangtan.blogg.se