Vecka 9 (8+4)

3 kommentarer
Idag har 21,4% av graviditeten passerat! Lite galet ändå, strax över 1/5 del. Jag hoppas att allt ska flyta på och att det är vår tur att gå i mål på riktigt i slutet på maj, början på juni nästa år.
Min kusin väntar barn i början på april, min bror & hans sambo i slutet på april, en av mina närmsta vänner i maj.
Tänk att få se våra små växa upp tillsammans. Låt det bli så! 😍
I övermorgon är det dags för graviditetsultraljudet på RMC. Vill bara dit NU! Få se ett litet pickande hjärta. 
Nervositeten kommer & går hela tiden. Vissa studer känner jag mig lugn, andra stunder livrädd.
 
Vissa morgnar har jag varit lite illamående ett tag. Försöker äta något litet & efter en stund går det över, så det är i stort sett ingenting. Hade på ungefär samma sätt i förra graviditeten.
Är hungrig i stort sett konstant, kan äta & äta. En halvtimme, timme efter lunch/kvällsmat är jag hungrig igen, haha. Försöker äta mycket frukt & nyttigheter mellan måltiderna.
 
Var ju iväg på spa med jobbet för 1,5 vecka sedan. Mycket trevligt! Var lite nervös inför spaandet på kvällen men vi satte oss i en varm pool, som bara är typ 30 cm djup. Där var en upphöjd kant runt hela poolen där jag satte mig istället, så doppade bara benen upp till knäna - perfekt! :) Sa att jag tyckte det var för varmt, haha - jag som älskar värme! Men på middagen på kvällen tackade jag nej till allt vin, bad om att få min ryggbiff well-done, så kollegan som satt bredvid mig frågade om man skulle gratulera. Jag sa ja, men att det var väldigt tidigt. Hon förstod det & sa att det alltid är svårt det där, sen lämnade vi det samtalsämnet. Ingen av de andra hörde vårt samtal heller, men såklart förstod dom också, men det gör ingenting ☺️
 
Ha en fin dag & jag håller min tummar allt vad jag kan för er som ruvar just nu! Låt det gå vägen ❤️
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Resanviinteplanerat :

skriven

Håller tummarna för ett pickande litet hjärta ❤️ här sniglar sig tiden fram, inte mycket symtom & 8 dagar till testdag! Jag hoppas och tror på ett plus denna gång! ✊🏼
Stora kramar och lycka till till dig ❤️

Svar: Tack snälla ❤️ Ja, jag tror verkligen på att det är er tur nu! Håller tummarna! Kram ❤️
minstorstalangtan.blogg.se

2 Pånolligen :

skriven

Så härligt att läsa. Är såå avis. Hoppas allt går bra på fredag men det låter ju verkligen så med de symtomen 😍💕

Svar: Tack snälla! Nervositeten är hög nu. Vill se ett pickande hjärta idag 😍
minstorstalangtan.blogg.se

3 I väntan :

skriven

Hur har det gått? 💜

Svar: Det gick bra!! 😍 Såå tacksam & glad. KRAM
minstorstalangtan.blogg.se