Uppdatering

4 kommentarer
Ursäkta min frånvaro men har inte så mycket att skriva om för tillfället. 
Det har varit en hektisk period på jobbet nu med långa dagar, vilket är skönt, för då springer tiden iväg & dagarna till vårt FET minskar. Om mensen håller sig till min vanlig cykel så borde den komma i slutet av helgen, eller måndag. Hur har mensen varit för er andra efter ett misslyckat IVF? Har den kommit som normalt eller blivit sen?
 
Hejar på er alla där ute som kämpar ❤️ Kram
 
1 I väntan :

skriven

Har för mig att min mens blev ca två veckor sen, men håller tummarna att din kommer som den brukar :) Kram❤️

2 pånolligen:

skriven

Woop Woop snart fet :) så härligt! Jag tror att min mens varit 1-2 dagar sen bara men denna gång tror jag att den kommer komma som vanligt dvs på fredag. Men vi får se! Hoppas din kommer snart 👍🏻 😘

3 Longingforababyblog:

skriven

Åh vad skönt att höra att ni snart är på g igen!! Heja! Förstår att det underlättar att jobbet tar mycket av tiden och att du slipper ägna för mycket tankar på all denna väntan. Woop woop kör hårt vännen!

4 Pånolligen:

skriven

Hej kompis! Hur går det för er och planerna med er återföring? 😘😘

Svar: Hej vännen! Jo, det går framåt. Fick mens i onsdags så nu är det snart dags att börja med ägglossningstest inför FET. Förhoppningsvis blir det om ca två veckor skulle jag tro. Hur går det för er? Så frustrerande att de inte har öppet på helgen & att du måste avboka saker du sett fram emot :( Kram ❤️
minstorstalangtan.blogg.se