Sprutdag 4

3 kommentarer
Om ett par timmar är det dags för spruta nr 4!
Känner ingenting & man börjar inbilla sig om det verkligen växer några ägg där inne? Jag vill ha lite känningar så man vet att det är på gång. Minns att jag förra gången hade ont när jag gick. Varje gång foten stötte mot marken så drog det till i äggstockarna.. men det var kanske inte förrän i slutet, strax innan äggplocket som det blev så?! Är det någon annan som känner igen sig i det?
Imorgon är det dags för UL nr 1 för att se hur äggblåsorna växer till sig. Jag är nervös & hoppas innerligt att det ser bra ut.
Är där någon av mina läsare som går på RMC i Malmö just nu?
 
Kram
 
1 Pånolligen:

skriven

Hellu!!! Jag känner igen det du skriver och har haft det mer eller mindre vid varje ivf. Brukar komma runt Sprutdag 8-9 för mig och håller i sig några dagar. Sen brukat det lugna ner sig igen några dagar innan äggplock konstigt nog. Har likadant nu men inbillar mig att jag känner lite mindre än jag brukar. Könner det ibland när jag går och ibland när jag sätter mig ner o sen har magen svullnat upp i samband med det. Så om du brukar känna så så kommer det säkert sen, brukar inte känna nåt innan dess så det är nog för tidigt för det för din del. Kul att vi båda ska på ultraljud imorn :) synd vi inte ska till samma ställe :) håller tummarna för fina blåsor imorn 👍🏻 😘

Svar: Vad skönt att du känner igen dig. Då kommer kanske dessa känningar om ett par dagar! Ja, vi får hålla tummarna för oss båda imorgon på vår UL :) Verkligen synd att vi inte ska på samma ställe, hade varit så kul & ses. Men det kommer förhoppningsvis någon annan gång där vi kan planera in det :) KRAM
minstorstalangtan.blogg.se

2 Lisa:

skriven

Hej!

Håller tummarna att allt ska gå er väg.
Jag går på RMC Malmö, men kör långt protokoll så har hållit på med nässpray några veckor nu och börjar med sprutor nästa vecka. Detta är vår andra omgång då första blev avbrutet tidigt.

Svar: Tack snälla! 💕 Vad spännande att vara igång & snart påbörja sprutorna. Får man fråga varför första försöker blev avbrutet? Lycka till! Kram
minstorstalangtan.blogg.se

3 mhlife.blogg.se:

skriven

Hej! Håller tummarna!! Jag är ju också på RMC. Men gjorde FET med 5 dagars i tisdags. Inga hormoner denna gång... lycka till nu!!! Vh Maria

Svar: Tack snälla 💕 Åh, så spännande! Låt det gro i din mage nu ❤️ Hur många ivf-försök har ni gjort? Kram
minstorstalangtan.blogg.se