Och där kom den!

4 kommentarer
Ja, nu har den där mensen kommit!! Den skulle bara jävlas lite & bli några dagar sen, men nu är den här! Har ringt RMC & på måndag ringer dom upp och meddelar om vi får påbörja behandling eller inte. Orkar ärligt talat inte med något bakslag, utan nu får det fasen vara vår tur!! Vår tur att lyckas, vår tur att gå en fullgången graviditet & föda en fantastisk liten baby som vi får ta med oss hem & ta hand om, uppfostra, leka & skämma bort i resten av våra liv! ❤️ Men i samma sekund som mensen kom, i samma sekund börjar hjärnan gå på högvarv med rädsla av att misslyckas! Varför?
 
1 I väntan:

skriven

Ni kommer att lyckas. Känner det på mig <3 KRAM!

2 Sanna:

skriven

Wohoo! Nu håller vi tummarna för att ni får kicka igång denna månad!=) Kram!

3 Pånolligen:

skriven

Åh vad skönt det är när den äntligen kommer. Hoppas Rmc låter er starta och sen Är det bara att hålla tummarna 👍🏻😍👶🏻

4 Anonym:

skriven

Hej! Hittade din blogg av en slump och kände igen mig så otroligt mycket. Vi har också gjort ivf i Malmö, blivit gravida på första försöket, förlorade en pojke (tidigare än er dock) pga infektion.. Sedan kämpat vidare och hänt massor med andra saker...skriver bara lite kort här men om du skulle vilja ha kontakt mailar jag gärna dig. Stor kram och all styrka till er

Svar: Hej! Vad ledsamt att ni också genomgått liknande händelse som oss :( Allt är så tragiskt! Ja, jag vill gärna prata mer & höra er historia <3 Har bara min privata mejl & vill helst inte lägga ut den här eftersom jag än så länge bloggar anonymt. Har du någon "anonym" mejladress som jag kan mejla dig på? Kramar
minstorstalangtan.blogg.se