Ruvardag 7

6 kommentarer
2 ynka dagar har gått sedan jag skrev sist. Jag blir galen att tiden står stilla!
Idag på jobbet bestämde jag mig för att ta ett test när jag kom hem, jag är så trött på att gå & grubbla och känna efter, jag vill bara veta! Samtidigt är det kanske lite tidigt att testa..
När jag väl kom hem förklarade jag för min sambo hur jobbigt det är att gå & tänka på detta konstant, man blir på så dåligt humör! Vi diskuterade och pratade om det och han sa, men vi tar ett test! Vilket jag var helt säker på att han inte skulle säga.. men när han väl sa det blev jag själv osäker istället, haha. Nja, vi kanske ska vänta lite till ändå sa jag då :) Blir så nervös när det blir på riktigt, det är stort att kissa på den där stickan!
Så idag kommer vi inte ta något test, får se hur länge vi klarar hålla oss! Senast fredag gissar jag på.
 
För övrigt känner jag ingenting! Överanalyserar kroppen i hopp om att känna något litet annorlunda, men njae!
 
Håller tummarna för alla ruvare, samtidigt som jag verkligen blir ledsen för er som ännu en gång fått ett minus!
 
Kärlek till oss alla kämpar 💕
 
1 Anonym:

skriven

Åh, spännande!
Håller tummarna stenhårt för dig!
Själv fick jag positivt på det digitala testet idag, på RD 6 med blastocyst, så jag satte alltså in en blasto dagen efter dig
Hoppas hoppas på att du också får positivt när ni väl bestämmer er för att testa!
Kram och lycka till!
Cissie

Svar: Tack snälla! <3 Åh, stort grattis till er! Vilken känsla med det där plusset! Testade du på morgonen på RD6? Kram
minstorstalangtan.blogg.se

2 Pånolligen :

skriven

Heja heja 😍

Svar: Tack! <3
minstorstalangtan.blogg.se

3 Resanviinteplanerat:

skriven

Jag hejar på er med allt jag har och ser fram emot en positiv uppdatering här under helgen <3
Själv väntar vi till måndag, jag spyr på väntan... det värsta med hela den här resan. Att vänta, helt ovetandes.
Men jag hejar på er, jag tror på er och jag hoppas innerligt ni får ert plus senast imorgon :D!
Stor stor kram <3

Svar: Åh, jag hoppas så att det blir ett positivt inlägg, men vågar inte tro det! Usch, den här väntan. Upplevde den inte riktigt så jobbig förra gången som nu, det är ju fruktansvärt påfrestande det här. Bläää! Hejar som tusan på er ❤️ Kram
minstorstalangtan.blogg.se

4 Anonym:

skriven

Tack! 😍
Jag testade på eftermiddagen, efter att ha hållit mig nån timma.
Detta är faktiskt min tredje graviditet på raken 😊
Har en son på snart 16 månader, som kom till på vårt åttonde försök (efter sex plock och två frysförsök).
Syskonförsök nr ett slutade i MA och nu har försök nr 2 tydligen fäst också. 😊
Håller tummarna stenhårt för er!

5 Anonym:

skriven

Tack! 😍
Testade på eftermiddagen, efter att ha hållit mig nån timme.
Detta är faktiskt vår tredje graviditet på raken 😊
Har en son på 16 månader, som kom till på vårt åttonde försök (efter sex plock och två frysförsök). Syskonförsök nr ett slutade i MA och nu har tydligen försök nummer två fäst också.
Håller tummarna stenhårt för er!
Kram Cissie

Svar: Åh, så härligt med ett plus så tidigt! ❤️ Tack snälla! Kram
minstorstalangtan.blogg.se

6 Me:

skriven

Ägglossningstest är hos många fullt positivt (klarrött) då graviditetstestet har ett svagtsvagt streck. Pröva med ägglossningstest i stället så får du en riktgivande ledtråd.. ;)

Svar: Tack för tipset, men graviditetstesten är redan inhandlade så kommer använda mig av de :)
minstorstalangtan.blogg.se