Cykeldag 15

4 kommentarer
Tack för era kommentarer! Jag har köpt de digitala ägglossningstesten med gubbe eller inte gubbe istället.
Idag är jag på cykeldag 15 och inget utslag på testen än!
Jag brukar ha en menscykel på 28 dagar så kan tycka att jag borde ha fått utslag nu eftersom LH-ökningen sker typ 1-1,5 dygn innan ägglossning, men ingen smiley i sikte.
Orkar inte med att kroppen ska krångla nu.. jag vill vara ruvare snart, typ nästa vecka & fortsätta räkna veckor till v 40 & föda en liten bebis <3 Jag är så redo & taggad just nu!
Snälla lilla smiley, imorgon är det dags att visa sig!
 
På vilken cykeldag brukar ni få utslag på era ägglossningstest?
 
Kram
 
1 Sanna:

skriven

Normalt har jag dag 14-15 men den månad jag blev gravid kom den dag 18...

2 Matelan:

skriven

Jag brukar få utslag på dag 11-12

3 Pånolligen :

skriven

Åh hoppas glada gubben kommit till dig! Här lyser han fortfarande med sin frånvaro. Typiskt av kroppen att krångla när det verkligen gäller ju. ❤️

4 I väntan:

skriven

Hur går det för dig? Stor kram❤️

Svar: Det går inget bra :( Har precis skrivit ett nytt inlägg! KRAM
minstorstalangtan.blogg.se