Mens?

2 kommentarer
Har riktig mensvärk & börjar komma lite blödning. Eller, det är ingen blödning än utan det är endast brunt. Med andra ord är jag inte spontant gravid, tog tom ett graviditetstest ikväll, vilket resulterade i ett stort minus. Hade inte förväntat mig något annat men såklart hoppats.
Men blev lite fundersam på när man ska ringa RMC. Räknas det som mensen har börjat nu trots att den bara är brun eller ska jag vänta till det verkligen blöder rött? Tacksam för era kommentarer! :)
 
1 Sanna:

skriven

Jag skulle vänta tills det kommer igång ordentligt så man är säker på att det är mensen =) kram!

Svar: Tack, jag håller med dig :) Kram
minstorstalangtan.blogg.se

2 Pånolligen:

skriven

Rmc brukar säga att det ska blöda rött och rikligt. Lurigt det där! Hoppas den kommer igång snart! 😘😘