Var är du...?

2 kommentarer
Ja, den frågan ställer jag mig just nu. Var är du mensen???!!!
Borde ha kommit igår men inget än! Och nej, jag är inte gravid :(
Nyfiken & dum som jag är går jag & köper graviditetstest. Korkat? JA! Negativt? JA! 
Jag vet om att graviditetstestet skulle visa negativt, ändå går jag & lägger pengar på det. Och att det där hoppet aldrig överger en. Tur det kanske men ändå! Väldigt konstigt!
När man faktiskt vill ha mens för att få starta en ny behandling, då ska den jävlas med en. Orkar inte med sånt! Min mens har alltid varit regelbunden, varför ska den hålla på så här nu?
Har läst om andra där mensen är lite oregelbunden de första gångerna efter förlossningen, så det kanske är så i mitt fall också. Jag väntar och väntar.. PRECIS som vanligt!
 
Kram till er alla kämpar ❤️ Vi alla är grymma!
 
1 I väntan:

skriven

Så typiskt att mensen är sen när man för en gångs skull önskar att den ska komma. Håller tummarna att den kommer snart så ni får sätta igång igen. Segt med väntan!!! Kram till dig <3

Svar: Tack! <3
minstorstalangtan.blogg.se

2 Pånolligen:

skriven

Dumma mens. Så störigt. Hoppas den kommer snart, min har varit regelbunden efter båda missfallen så jag trior nog att den kommer inom kort! Ska bli så spännande att följa er nu! Heja heja! :)

Svar: Ja, så störigt! Orkar inte med att den ska spöka nu.. Känns skönt att höra att din var regelbunden, då kanske min också kommer snart :) Tack för peppen! <3
minstorstalangtan.blogg.se