Nekade!

6 kommentarer
Ja, den där jävla oturen verkar inte vilja vända riktigt än! Idag ringde RMC tillbaka till oss och tyvärr blev vi nekade även denna månad!! Jag blev så himla ledsen och uppgiven, tårarna bara rann & rann! Sköterskan förstod att det var jobbigt men försökte peppa mig med att dom inte får lov att neka oss fler gånger nu. Nästa mens är det vår tur, äggplock är inbokat till v 14! Visst, det känns bra att veta att nästa månad kör vi, men samtidigt är beskivelsen så enorm på att vi inte fick starta nu heller! Lite medvind hade varit så behövligt för tillfället. Ibland undrar jag hur mycket man ska orka med..
 
1 I väntan:

skriven

Men nej, fyy, vad tråkigt. :'( Helt sjukt att ni ska behöva vänta så länge. Skickar styrkekramar <3

2 Pånolligen:

skriven

Fy fan! Så nedbrytande 😔 Så ledsen vännen att det inte blev nåt nu heller. Finns ju inget som tröstar nu förstår jag.. men skönt att ni vet att det blir av nästa gång isåfall så att ni kan ladda ordentligt denna gång ❤️

3 Sanna:

skriven

Men va fanken då! Vad less man blir!!! Behöva vänta en månad till, blä!! Kämpa på så hoppas vi mars går fort. KRAM!

4 Resanviinteplanerat :

skriven

Man blir SÅ trött när man blir nekad!!
Sån jäkla käftsmäll 😔!! Jag skickar kramar och styrka till er medans ni väntar ❤

5 Pånolligen:

skriven

Hej vännen! Hur är det med dig? Kram! ❤️

Svar: Hej! ❤️ Jo, det är en riktig berg- & dalbana det här, men man måste försöka se på en ljus framtid trots alla bakslag. Hur är det med dig? Tack för din omtanke. KRAM
minstorstalangtan.blogg.se

6 Pånolligen:

skriven

Skönt att du kämpar på trots berg och dalbanan, säker på att det kommer gå vägen för er till slut. Med mig är det också upp och ner, men känns som om jag är mer nere än innan, antar att man börjar tappa hoppet lite grann nu. Känns så trist förrän även om det skulle gå nästa gång så kommer man va nervös hela tiden efter det här. Kommer inte tro att barnet lever förrän det kommer ut. Men jag försöker också vara så positiv som det går. Man får ju inte ge upp än, har ju försök kvar att göra. Ta hand om dig! <3

Svar: Ja, att vara gravid är något fantastiskt fint & något man hade velat njuta av & se tillbaka på som en fin tid.. men det kommer vi nog aldrig kunna göra. Det kommer vara ständig oro varenda dag i 9 månader.. men det får det vara värt så länge vi får våra mirakel till oss 💕 Kram
minstorstalangtan.blogg.se